Varför LOUISE? VARFÖR?

Jag sitter och slökollar lite i min blogg och kommer då på den utomordentliga idén att kolla vad jag gjorde för ett år sedan! Sagt och gjort, tydligen hade jag precis kommit hem från att ha sovit över hos Bing efter en fest. Detta inlägget kan ni läsa här. Det roliga med det hela var att längst ner finns en länk till ett inlägg då jag gästbloggat hos Saga (detta inlägg kan ni läsa här). I detta inlägg står det att vi tillsammans tvättat bilarna uppe på Aurora och Saga ska dammsuga sina gummimattor. Inget fel med detta, men problemet är att sida vid sida står hennes bil med mammas nytvättade, svarta, blanka Volvo. I detta moment kliver Saga ur, sliter ut en gummimatta och tömmer ur gruset så att det hamnar PÅ Volvon. Tack för den! När jag nu berättade detta för Saga asgarvade hon och brister ut i följande kommentar: "Varför känns det som så TYPISKT mig? Alltså Louise, så väl som du känner mig, hur i HELVETE kunde du låta mig klippa din häst?"


Inte vet jag... Men jag tyckte att det blev rätt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0