I'm home

Nu är jag hemma efter gårdagen. Jag måste säga att det var väldigt lyckat, minus några grejer, men så är det väl alltid.

Jag tyckte det var för sent att ringa mamma halv tre på natten och be henne hämta mig så jag intog halva soffan. Den andra halvan ockuperades av Amanda och Per. Saga snodde sängen hon ja... Soffor är i regel inte så sköna att sova på, och denna var inget undantag. Därför blev det inte så mycket sömn för min del. Bättre blev det ju inte att när jag väl somnat trillade Elle på mig(?) och efter det hade jag vissa svårigheter för att somna om.


Nej fy tusan. Skoj hade vi. Jag har inte träffat stora delar av folket sen Bing hade 20-års fest så det var trevligt att se dem igen!


Puss


Ps. Jag gästbloggade i Sagas blogg igår. Inlägget kan ni läsa här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0