Är jag tillbaka?

Mari skrev på min tidslinje på Facebook att jag borde börja blogga igen, tydligen är mitt liv intressant. Ja, det kan man ju säga vad man vill om, men det är åtminstone väldigt händelserikt. Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet, men som ni kanske har förstått är jag på mitt upplopp till examen och då är det en hel del som måste komma före. 
 
Sist skrev jag om C-uppsatsen. Vad som har hänt sedan dess är att jag har klarat skiten och inte längre behöver tänka på det. För övrigt har jag just nu praktik på Svedala kommun och tar examen den 7 juni! 
 
Lincoln fyller 1 på måndag, exakt var har den tiden tagit vägen? Gymir mår prima och är lite rund om magen.
 
Jaha. Nu till det måste chockerande då. Jag har sagt upp min tid som "forever alone" och innehar numera relationsstatusen "i ett förhållande". För er som undrar är det en påg, även om vissa har tvivlat är jag lagd på det hållet. Jag är galet lycklig med honom! Min skara av pojkar har alltså utökats från två till tre. Och jag vet att många har undrat om jag lyckats hitta någon som är längre än mig - och svaret är ja! Han är hela 2 centimeter längre än mig, jag har marginalerna på min sida.
 
Mina favoritpojkar, alla gånger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0