Oj, jag lever

En solig tisdag, det är då jag bestämmer mig för att försöka mig på det här med att blogga igen. Det har trots allt skett en del sedan mitt senaste inlägg. 
 
- Lilla Lincoln är nu nio månader gammal, han växer så det knakar!
 
 
- Gymir fick ännu en släng av sandkolik, men det gick inte lika långt den här gången, vi slapp djursjukhuset och fixade det med hjälp av distriktsveterinärerna bara!
 
 
- Jag har flyttat upp en våning, till en lite större lägenhet. Min kära vän Saga har tagit över den förra och vi bor numera grannar med varandra!
 
- Jag har idag 94 dagar kvar till min kandidatexamen i personal- och arbetslivsvetenskap. För tillfället tar jag bara en paus i skrivandet av C-uppsatsen som ska lämnas in om några veckor.
 
- Jag rider numera även två tregångare lite då och då. Snälla familjen Persson låter mig träna deras stora häst Ligamo och ponnyn Marino - superkul tycker jag! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Gullig häst! :)

Svar: Tack ska du ha ;)
Louise

2013-03-05 @ 14:07:23
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0