Tredje året

Tredje året som PA-student är officiellt påbörjat! Att anlända till högskolan kändes som vilken annan dag som helst, att kliva av bussen och bege sig mot cafeterian kändes fullt normalt. Med 120 högskolepoäng i bagaget känns loppet till 180 och en kandidatexamen i personal- och arbetslivsvetenskap inte så långt.

Dagens lektion var för övrigt inte så lång, slutade 1,5 timmar tidigare vilket gav mig och min nybildade projektgrupp tid att planera. Eftersom gruppen består av mig, Sandra och Kim som arbetat tillsammans många gånger förr kändes allt tipp topp. När jag insett att jag skulle hinna med den tidiga bussen hem blev jag ännu gladare. Jag hade till och med så pass mycket tid att jag hann gå promenaden på några kilometer från skolan till centralen. I skrivande stund sitter jag och väntar på nämnda buss för att ta mig hem till Lincoln som passas av mamma.

Angående helgen kan det hända att jag skriver ett inlägg om den ikväll, varför jag inte uppdaterade då lär framgå!

Puss från en Louise som är tillbaka till verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0