Hästigt och hundigt

Ja, det här med att blogga hinner jag liksom inte med i farten en vanlig dag. Är det inte skola så är det träning med hunden, hästen eller några vänner som ska träffas. I vilket fall som helst så har Gymir mest fått flänga runt i skogen de här dagarna. Han verkar uppskatta att bli riden kravlöst och känns glad i hela kroppen när han får galoppera så fort han bara vill,
 
Lilla Lincoln växer så det knakar, han är fortfarande fantastiskt duktig i vår lydnadsträning. Idag fick vi beröm på valpkursen för att han är så uppmärksam på mig och instruktören tror att jag kan lyckas med att hålla det vid liv. Just nu tränar vi lite varje dag, det känns som om han är med mig hela tiden! 
 
Imorgon ska jag ha en pluggdejt med Filippa, Skypemöte med min projektgrupp samt fira mormors 85-års dag. På onsdag kommer min kära moder hem från Brasilien. Fullt upp har jag heeeeela tiden, men vad är väl ett liv om man inte lever det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0