Dagens ridpass

Eftersom att det föll sig så lämpligt att både jag och Saga är lediga idag (min föreläsning ställdes in) passade vi på att rida ut tillsammans. Eftersom Saga dessutom tagit med sig sin kamera valde vi en lite längre runda som går förbi en äng för att fånga några fina ögonblick. Gymir var ganska stel faktiskt eftersom att han inte blivit riden på tre dagar, men han var pigg och glad i alla fall. Förhoppningsvis lyckades det bli någon bra bild på oss. Ärligt talat var det längesen jag hade sällskap när jag red ut, har nästan glömt hur mycket roligare det är! Snart är det dessutom dags för miljöträningskurs - läääängtar! Och just det! Eftersom att jag inte vill att alla hundinlägg ska ta över i den här bloggen, som ju främst är en hästblogg, har jag skapat en ny - labrador.blogg.se. Titta in där om ni är intresserade av Lincolns träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0