Varför kunde man inte derivera dagens lektion?

FÖR DEN HADE INGEN FUNKTION!
 
Nej, men ärligt. Det kändes lite snopet att gå upp tidigt, åka buss sammanlagt 3,5 timmar för att gå i skolan i lite mer än en timme bara. 
 
Dock är jag inte den som är den, tack vare den tidiga hemkomsten kunde jag åka med lillasyster och Malin till Ystad för lite shopping. Lincoln fick följa med för han skulle visa upp sig på mitt jobb. Han tyckte inte det var något särskilt att vara där, la sig på hallmattan och lät alla klappa honom. Sen fick han lägga sig i bilen en stund medan vi gick och fika.
 
Själva shoppingrundan i sig gav inte mig så mycket mer än ett nagellack, men jag hade åtminstone trevligt med mina fina vänner. 
 
Ikväll väntar valpkurs - nästsista gången...
 
Och för övrigt hade snälla Malin städat min lägenhet när jag kom hem! Eftersom vi hade festat här på lördagen och hängt här på söndagen hade jag inte hunnit dammsuga mm. så hon var gullig nog att göra det - hur snällt var inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0