Utekväll

Gårdagen måste jag säga var riktigt lyckad. Först förfest hos mig och sedan ägde vi dansgolvet på Öja - superskoj. Dock är jag ju som det sig bör riktigt trött nu, har man gått och lagt sig klockan fyra får man skylla sig själv.

Lincoln var med Sannas pojkvän, Andreas. Fast eftersom Andreas hämtade oss följde Lincoln med mig hem sen, jag var orolig att han skulle vilja gå ut vid sju, men han sov till jag vaknade. Fröken Blixt Åman ringde självklart och ville höra kvällen skandaler. Eftersom jag inte var pigg nog och dessutom inte känner till några skandaler fick jag tyvärr lämna henne tomhänt.

Nej, idag ska jag bara ta det lugnt (och städa upp gårdagens kaos).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0