Tisdag

Ja, jag fick kolla på datorn när jag skulle skriva rubriken, för att verkligen fastställa att det är tisdag. Veckorna går så fort att jag knappt hinner med helt enkelt. Nåja, tisdag är det i alla fall.
 
I morse hade jag Skypemöte med Sandra och Kim gällande vår rapport och redovisning som vi ska ha nu på torsdag. Jag känner verkligen att terminens första kurs går mot sitt slut, inte många kvar till examen!
 
I natt har jag sovit i mitt gamla rum hos mamma, bara för att det var mysigt. Lincoln sov i min säng hela natten, något han inte brukar göra men mysigt var det!
 
Alldeles strax ska jag köra ut till Virrestad och hämta min efterlängtade sadel. Vädret suger rätt hårt så vi får se vad jag ska hitta på med min gråa springare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0