Tävling imorgon

Jag har just landat i min soffa efter en kväll hemma hos lillasyster och hennes pojkvän tillsammans med Jocke och Malin. Slökollar på X-Factor, försöker städa och förbereda inför morgondagen. Imorgon ska nämligen Örlingur hålla sin andra lätta gångartstävling, verkligen superkul att det var så uppskattat sist. Försöker fixa ihop lite musik, dock blir jag ridsugen hela tiden eftersom jag föreställer mig hur varje låt är att rida till.
 
För övrigt hann jag inte rida idag, kom hem sent från skolan och sen behövde mormor få medicin hämtad på apoteket. Hann i alla fall köra ut om och kolla till honom, rätta till täcket och ge honom en stor puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0