Sjuk matte

Är det inte det ena, så är det det andra. Gymir hamnar verkligen i skymundan, jag mår piss. Jag är helt slut, svimfärdig och orkar inte göra ett dyft. Var uppe om på akuten igår, men där fanns det inga läkare så de skickade hem mig med rådet "kom tillbaka imorgon, så här kan du ju inte ha det". Nej, det tyckte jag också. I vilket fall så gick jag upp på hälsocentralen nu i morse och vad tror ni sköterskan säger? "Jag vet inte om vi har tid för dig idag, vi har sjuka människor här också." Tack, tack så hjärtligt. Det kändes så skönt att när jag verkligen går till läkaren så framstår jag som en gnällig människa. Hon lyckades "klämma in" mig 12.10 i alla fall, 
 
Suck jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas bara att jag slipper må såhär i framtiden, det suger rätt hårt att inte ens orka göra det man verkligen vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0