På bättringsvägen

Känner mig något bättre idag, åtta timmar på sjukhuset igår gjorde att jag aldrig någonsin vill gå dit igen. Jag orkar inte ens gå igenom alla tester som de gjorde, vi glömmer detta helt enkelt.
 
I morse orkade jag knappt gå upp, men lyckades ta mig ut med hunden och däckade sen på soffan en stund. Efter att ha funderat ett tag konstaterade jag att slagga på soffan inte fungerar för mitt välbefinnande, jag är och förblir en utemänniska. Med det sagt tog jag och Malin oss med hundarna till Ales Stenar. Huvudet snurrade på mig, men jag bestämde mig för att göra det (och för er som tål sådant alternativmedicinsnack så är det otroliga energier vid stensättningen). Jag kände mig redan gladare av att se Lincoln springa och leka med Twenty, båda hundarna lös av sådan energi att det förmodligen smittade av sig på mig, upp kom jag i alla fall!
 
Malin hade dessutom sin kamera med sig och tog foton på vovvarna. Utmärkt tillfälle för mig att öva stanna och ligg kvar dessutom!
 
Här sitter sjuklingen själv och ska svara i telefon
 
Ligg kvar mellan stenarna
 
Stanna mellan stenarna
 
Hopp upp, ligg kvar
 
'
Hopp upp, stanna
 
Visst är han fin min lilla kille?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0