Mer party åt folket

Jag kan inte hjälpa att jag redan längtar till lördag då jag först ska på en stor fest med många av mina kära vänner och vi sen tillsammans ska ut och svira.
 
Just därför tänker jag dela med mig av några heta partylåtar! Några är sprillans nya, andra är gamla godingar som fortfarande får en att vilja kötta på dansgolvet!
 
  • Härifrån - Stiftelsen
  • Hungry Hearts - Nause
  • I Love It - Icona Pop
  • Rattle - Bingo Players
  • Greyhound - Swedish House Mafia
  • Riverside - Sidney Samson
  • 16 Dollars - Volbeat
  • Comin' In Hot - Hollywood Undead
  • You're Gonna Go Far Kid - The Offspring
  • Born This Way - Lady GaGa
  • Where Have You Been - Rihanna
  • Ska Du Me & Flya - Panda Da Panda
  • Bland Dom - Syster Sol mfl.
Och här kommer youtubevideor på några av dem!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0