Helgen som var

Nu har det hänt igen, jag har varit jättedålig på att blogga. Orkar inte komma med någon lame ursäkt, utan fortsätter mest som vanligt.
 
Min helg har varit toppenbra! I fredags passade mamma Lincoln på kvällen så jag åkte med Gegga till avslutningen för Ystadträffen. Vi var ett stort gäng Simrishamnare och jag hade superkul, även om det var äckligt kallt!
 
I lördags var det egentligen meningen att jag skulle på miljöträningskurs, men den blev av okänd anledning inställd. Eftersom att Jocke skulle tävla cross på Svampabanan i Tomelilla passade jag och Malin därför på att åka dit för att titta på. Malin hade med sig Twenty så Lincoln fick också följa med. Jag var fundersam gällande det höga ljudet där, skulle han bli rädd? Ha, tji fick jag, Lincoln bara satt där och glodde medan pojkarna roade sig på banan. 
På kvällen hade vi tjejmys hos Sandra, hembakad äppelkaka!
 
Igår följde jag med Saga på Naggurs KM. Vi var iväg i över 13 timmar så både jag och Lincoln var slut i rutan då vi väl kom hem. Dock var det väldigt trevligt att se alla fina hästar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0