Förutom djuren

Jag fick frågan kring vad jag gillar förutom djuren. Eftersom jag är en så ädel person tänker jag svara.
 
  • Stora bilar - ja, det kan inte hjälpas. Kör förbi mig i en stor och blank SUV (gärna svart) och du har min uppmärksamhet i alla fall.
  • Andra bilar- jag är ingen expert på området, men jag tittar (och lyssnar) gärna. 
  • Träning - just nu är jag konstant trött så det blir inte så mycket på den fronten. Borde gå till doktorn, men nej tack.
  • Sång och dans - när jag är ensam sjunger jag konstant. Råkar ibland göra det när jag har sällskap (liiite pinsamt).
  • Familj och vänner - är det för uppenbart? Jag skriver punkten ändå. På familjefronten har jag i stort sett bara min mamma och lillasyster och utan dem vore jag ingenting. Mina vänner får mig att orka igenom alla skitdagar som jag har, de är verkligen finast!
Ibland blir jag så snygg på bild att jag inte vet var jag ska bli av (not).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0