Bonzosaknad

Ni vet alla att jag älskar Lincoln otroligt mycket, men inte ens min spralliga labradorvalp kan ersätta min lugna, kloka och fina cavalier. Bonzo som han hette då vi köpte honom, och resten av sitt nästan trettonåriga liv, tyckte inte om att leka, han var inte särskilt lydnadstränad och tyckte inte om andra hanhundar - men han var Bonzo. Fick han välja låg han på terassen i solen, alternativ i soffan på ett fårskinn. Imorgon har jag varit utan honom i fyra månader, men jag tänker ändå på honom varje dag som går. En bildbomd på min fina kille får fylla detta blogginlägg!
 
Agility var inte hans favoritsport, men här står han ändå högst upp på A:et.
 
Min storasysters labradorblandis (Mixa) var Bonzos bästa vän.
 
På bästa stället!
 
Att kolla sina mejl är viktigt!
 
Soffmyyys
 
Sista veckan var han bara trött hela tiden, låg mest och sov i sin korg.
 
Såhär vill jag minnas honom, med all sin yviga päls, sina stora fluffiga öron och söta uppsyn. Han kommer alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0