Ändå bra söndag

Vanligtvis så hatar jag söndagar, de är alltid så himla tråkiga. Idag däremot ar varit en riktigt bra söndag! Malin tog med sig lilla Twenty och gick in till stan, jag och Lincoln mötte dem på fotbollsplanen för att hundarna skulle kunna leka av sig lite. Vi vandrade hem till mig där vi degade i soffan och snackade skit om gårdagen.

Runt sextiden träffade vi Sanna, Andreas, Erik, Sandra och Jocke på Piri Piri för att fläska loss lite. Vi satt där hur länge som helst och bara pratade, men drog hem till mig senare eftersom hundarna var själva.

För tillfället har alla dragit hem till sitt och jag myser med Lincoln framför en film på fyran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0