Vilken Sjöstedt kom först egentligen?

Förlåt, men det är ändå ganska komiskt. Jag följer inte direkt några bloggar (eftersom jag knappt hinner uppdatera min egen), men jag har förstått att Tyra Sjöstedt är en av de stora bloggerskorna. I ett nummer av Solo stod det dessutom att hon numera också har en hästblogg vid sidan om sin stora modeblogg. Tror ni hon blev avundsjuk på att jag hade min framgångsrika hästblogg och dessutom har samma häftiga efternamn som henne? Höhö, skämt åsido, jag kommer aldrig kunna skryta med att min blogg är större än hennes - men jag var trots allt först! Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Louise!

Som parantes kan jag nämna att jag och Tyra inte är släkt på något vis, min släkt är inte svensk och heter från början Heikkilä. Om jag var ni hade jag skrivit in all denna information i min iCare!
Inte heller är min häst lika stor som hennes - men söt är han i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0