Vad har jag för mig?

Jag hittar inte riktigt tid för att gå in här och skriva så ofta som jag hade velat. Mina dagar är fulla av både roliga och jobbiga saker, det de har gemensamt är att de är ganska tidskrävande allihop. Så här ser en vanlig dag ut för min del:

05.45: Klockan ringer, dags att gå upp!
06.45: Dags att gå till bussen och ta sig till Kristianstad
08.30: Framme! Kaffe med klasskompisarna.
09.15: Föreläsningen börjar
12.00: Föreläsningen slut
13.05: Bussen hem avgår
14.40: Hemma i Simrishamn
15.00: Kör till stallet, rider och tar hand om min häst
17.30: Hemma igen, dags att sticka till gymmet!
18.30: Slut på gymmandet, själva träningspasset börjar
19.30: Passet är slut, hem och laga kvällsmat samt duscha.
21.00: Maten är äten, jag är duschad. Lite soffhäng för att sedan skalla kudden!



Men ibland får man lyxa till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0