Stud

Ja, lördag it is. Jag suger fortfarande på att uppdatera bloggen, dessutom känns det inte lönt att försöka komma ikapp heller eftersom det skulle bli ett gäng megalånga inlägg som ingen skulle orka läsa. Kan bara nämna vad jag hunnit göra med hästen de dagar jag inte skrivit!
  • I torsdags red jag och Saga först ut en runda längs landsvägen för att bilträna Eddie. Nemas problemas! Red lite på banan (jag hade hacket på) och det gick faktiskt ganska bra måste jag säga!
  • Igår red jag ut en ganska lång runda och Gymir gick bra när jag red bra. När jag verkligen ansträngde mig för att få energin hela vägen bakifrån gick han som en VM-häst (nästan i alla fall). Försökte lägga pass, men det gick sådär, jag tror inte att jag lade ner hela min själ i det eftersom jag hellre har en tölthäst.
Nu idag har jag varit med mamma på Bo Ohlsson och handlat till Aurora, hon tyckte för övrigt att jag såg ut som en ny pudding i min trenchcoat.

På schemat just nu står att plugga och kolla på fjärde Piratesfilmen. Ikväll ska vi förmodligen gå ut och äta eftersom Sandra åker utomlands imorgon, och ännu senare tänkte vi skaka lite rumpa på Strandpaviljongen. Jag får ta det lugnt eftersom jag behöver plugga imorgon. Nästa helg däremot....
Åh nej, jag visar mig osminkad och med uppsatt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0