Ridtur i den skånska blåsten

Gymir och Eddie tyckte att det mesta var läskigt i dagens blåst. Eddie klättrade uppe på Gymir och mosade mina ben ganska rejält. Gymir var lite laddad och lyssnade ju inte perfekt direkt. Jag kände mig ändå nöjd med en ridtur ute i solen eftersom jag inte kunnat rida sen i onsdags. Fick galet ont i vänster vadmuskel i torsdags och kunde knappt gå alls på fredagen - ljuvligt... Hade därför inte heller tränat sen i onsdags, men ändrade på det idag med ett pass cirkelfys. Jag vet att jag redan har bitchat loss idag, men jag blev faktiskt något irriterad på cirkelfysen när några kvinnor pratade OAVBRUTET! Folk säger att vi unga pratar och stör, men jag och Sandra säger mest saker som "vilken vikt vill du ta?" och "kom igen, bara två varv kvar". Vi pratar definitivt inte om "hur jävla jobbigt det är" eller vad "min brors hund sa till farsans katt" osv. Friskis & Svettis beskriver passet som utmanande samt att passet ligger över medelnivå och kräver viss träningsvana. Att man ens orkar prata då, jag är halvdöd efteråt. Graowr, Bitchlouise är i farten, jag lovar att vara snäll istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0