Ljuset i tunneln

Jag börjar urskilja något ljust i horisonten, jag börjar se slutet på denna veckas plugg. Ärligt talat har jag väl inte varit sådär superhängiven, men vi kan ju låtsas det åtminstone. Jag önskar bara att man kunde slå in alla fakta i skallen!




I vilket fall som helst sitter jag och väntar på att Saga ska komma tillbaka från sitt jobbsökande. Hon ska snylta på mig och åka tillsammans till stallet (höhö). Taggar med lite partymusik på Spotify och försöker drömma mig bort till den där stunden efter tentan när allt man känner är frid och lättnad. På kvällen ska vi fira Kim och Sandra som fyllt/fyller år, temat är Magnus Uggla och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Andra Sandra tycker att jag redan har hår som Uggla, men planen är väl att trippeltånga det, dra på mig ett par solbrillor och gå ut med en allmänt cool attityd. Andra förslag mottages gärna!

Som den fina och generösa människa jag är länkar jag till min partylista på Spotify - den mest använda vid våra hemmafester (men så är jag ganska häftig också)!

Listornas lista - LIVET ÄR EN FEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0