Hemkomst!

Idag kommer lilla mamma hem efter två veckor i Thailand! Tiden hon har varit borta har gått fort, det känns inte lika mycket när man inte bor hemma. Med hennes hemkomst är också mina dagar med villa, Volvo och vovve över. Även om jag självklart kommer sakna lilla Bonzo så är det förmodligen bilen jag kommer sakna mest. Nu får jag återgå till skåpbilen med dålig värme, 75 hästar och en söndrig hastighetsmätare. En bil är en bil, men det kommer bli tomt utan bränslevärmare och turbodiesel...

För övrigt har jag och Gymir varit ute och busat i skogen. Traven och galoppen gick äckligt bra, jag lät han sträcka ut ordentligt. Det slår mig att han har så satans mycket rörelser i sig, jag måste bara plocka fram dem.

Efter ridturen tvättade jag Volvon och tuggade iväg på släktkalas för Christine som snart fyller 20. Mycket trevligt må jag säga! Alldeles strax ska jag hämta mamma på stationen och sen stundas en eventuell kopp kaffe med Emil, vi får se hur det slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0