Fighterlouise

Ja.... Vem hade kunnat tro att jag skulle hoppa över ett skivstångspass? Jag var sannerligen den sista som trodde det åtminstone, men tvillingarna Nilsson övertalade mig. Tro det eller ej, jag har varit på thaiboxning. Tur att jag hade Malin att hålla mig till, killarna slogs ju på riktigt! Vi använde oss mest av mitsar som vi både slog och sparkade på. Att sparka var faktiskt riktigt, riktigt roligt! Tyckte dock lite synd om Malin när vi skulle köra front kick och hon flög bakåt, tränaren kom då och höll istället (han tappade bara balansen lite). Det skiljer 25 centimeter mellan mig och lilla Malin, så det är inte så konstigt om jag är starkare än henne. Spräckte min stortånagel, men det är väl sånt man får tåla.
Om ni undrar varför jag skriver så retarderat är det för att jag är trött, är helt skakig i händerna och ska gå och sova alldeles strax....

För övrigt spände jag mig för mamma och Sanna när jag var hemma där (Sanna fyller 19). Sanna tyckte att mina nackmuskler var äckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0