???

Det kändes moget att komma hem halv fem i morse. Till mitt försvar blev det sommartid helt plötsligt, mitt i kvällens tredje fest. Jag kollade på klockan halv två, och sen helt plötsligt var den tio över tre. Även om det är bra att telefonen ställer om sig själv, blir man lite lätt förvirrad.

Kvällen var i vilket fall som helst otroligt lyckad. Jag, Malin och Christine gick först ut och åt innan min lilla lägenhet invaderad av en massa folk. Hela gänget drog sig sedan till Strandpaviljongen där jag förgäves väntade på Saga. Då hon var på fest hos Emil åkte jag dit efter några timmar på dansgolvet. Gegga följde med, så han körde. Träffade på några vänner till honom, de trodde att jag var hans flickvän, men jag förklarade och är nu känd som "Geggas-bilintresserade-inte-flickvän". Festen hos Emil var också mycket trevlig! Nu tänker jag sticka till stallet för att njuta av solen. Ikväll blir det plugg, plugg och lite mer plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0