Sluta göra er själv till offer

Jag kan inte hjälpa det, jag måste ta upp ämnet igen eftersom det är hela bloggvärldens snackis. Seriöst, Rolf-Göran Bengtsson. Det sista jag hörde var att vi hästmänniskor har utfört en organiserad kupp och röstat sönder oss inför Jerringpriset. Snacka om att de som är missnöjda gör sig till offer! Vad jag kan minnas har minsann aldrig en Jerringpristagare skapat mer uppståndelse än vad RGB har gjort och inte heller kan jag minnas att hela hästvärlden blivit upprörda över att någon annan än en ryttare vunnit priset. På samma sätt som jag inte rasar mot hela Sverige när fel låt vinner Melodifestivalen eller Idol, rasar jag inte heller när enligt mig fel person vinner Jerringpriset. Den som vinner är den som får flest röster, punkt och slut. Ridning är och förblir en riktigt sport, en sport som kräver mer än bara muskler och kondition. Min häst är ingen hopphäst, men alla ni som tvivlar är hjärtligt välkomna att höra av sig så ska jag lära er ett och annat vad gäller ridning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0