Skola, gym, plugg och dans fuego

Shit, jag blev helt överväldig då jag skulle logga in på blogg.se och såg alla träningsinlägg. Tydligen pågår en tävling, men jag är inte tillräckligt intresserad för att sätta mig in i det hela.


I vilket fall som helst har jag studerat flitigt idag, hade repetionslektion idag då vi gick igenom hela kursen. Kändes riktigt bra att vara på den lektionen nu inför fredagens tenta. Brummade iväg till gymmet efter och tränade med Sandra och Nelly. Ska tillbaka till Friskis senare ikväll då Saga var pepp på att dansa fuego (vilket inte jag är, men lite motion skadar in). Just nu tittar jag på Grey's Anatomy och försöker uppbringa ork till att plugga mer, går sådär.

För övrigt har jag och mamma tittat på bilder från när jag och Sanna var små. Det var tider det.
Visst är jag skithäftig i min röda Volvo 850 GLT? En gång Volvobrud, alltid Volvobrud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0