Samma då som nu?

Jag har den senaste tiden sett på en del bilder/filmer från min barndom. På något vis är det så svårt att greppa att den lilla flickan på filmen där, är samma flicka som sitter med lagboken i famnen och snart har 90 högskolepoäng. När jag var 2,5 år gammal och pappa håller upp en legofigur i form av en häst och jag svarar att det är en "Kössa", kan jag inte fatta att jag 18 år senare ska vara ägare till en egen häst. Jag kan inte heller fatta att den treåriga tösen som räknar till tio ska bli en mattenörd i äldre ålder. Tänk att hon som knappt räcker mamma till midjan, senare ska bli huvudet längre än sin moder. Det är svårt att förstå - men visst var jag söt?!



   
Att se mig och Sanna på film från 1994 är som att se två andra barn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0