L <3 Zigtech

Jag måste bara tipsa om dessa otroligt härliga skor! Jag har haft mina i snart ett halvår och de är verkligen toppen! De är lätta, sköna och skitsnygga - till och med min ortoped var imponerad över dem. Modellen heter Reebok Zigtech och finns i flera olika färger, själv har jag köpt mina på Team Sportia. Skorna finns med olika tjocka sulor och passar därför till många olika ändamål. Själv har jag bara mina inomhus, men mamma är ute och går i sina. En av anledningarna till att jag köpte dem var för att jag var så otroligt trött på alla gamla vanliga, vita eller svarta gympaskor som finns. Jag har till följd av växtspurt ganska ont i knäna, men dessa sköna skor underlättar verkligen för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0