Dela med dig!

Jag tänkte köra med lite av mentaliteten från filmen "Skicka Vidare", men istället tänker jag uppmana folk till att berömma varandra mer! I Sverige håller vi gärna inne med beröm, man är nästan lite avundsjuk och tål inte att någon annan också är duktig. Därför utmanar jag nu er alla att berömma minst tre personer för något som ni uppriktigt tycker att de gör bra, eller för hur de är som person. Det behöver inte vara något stort, bara ge alla människor en liten ljusglimt i januarimörkret. Om nu den personen du just gav beröm, fortsätter att ge beröm till andra personer kommer snart hela Sveriges befolknings självförtroende att vara lite bättre.

Och vad är DU bra på? Dela gärna med dig till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0