Blogg-CPR

Jag får väl hjälpa min blogg med lite konstgjord andning då. Skrivlusten har varit puts väck borta, men just idag känner jag för att kladda ner ett litet inlägg. Det har inte hänt massor sen sist egentligen. Jag har haft ett jullov fyllt av jobb och fester med mina vänner. Gymir fick vila under mitt lov eftersom jag jobbade så mycket, att gå ut i stallet när det är kolsvart ute är INTE taggande. Nu är han dock under igångsättning och han är laddad till tusen. Själv är jag taggad inför sommarens lag-SM, så länge vi får ihop ett helt lag. Världens bästa islandshästförening Örlingur har dessutom världens bästa sponsorer som tänker hjälpa oss med lag-SM - HAPPYFACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0