Snö?!

Oh lord vad det snöar! Jag såg mer eller mindre inte vägbanan över huvudtaget då jag körde hem från Hammenhög. Var glad att jag tog Volvon och inte Renaulten, den sistnämnda hade aldrig pallat...

Idag kikade jag in på banken för att skicka min tidrapport för januari och säga vilka veckor i sommar jag kan jobba. Känns otroligt skönt att redan ha sommarjobbet ordnat. Kommer förmodligen att vara mest i Ystad, men det gör inte mig så mycket, trivs bra både där och i Simrishamn!

Efter min bankvisit hoppade jag i jympakläderna och körde till gymmet (jag och Sandra hade en date 15.15). Är obeskrivligt nöjd med mig själv som körde en hel timme på cross trainern, svetten rann - men det var det värt. Christine bjöd på mat nu ikväll så jag är mätt i magen dessutom!


Imorgon händer det något spännande klockan 10.00. Undrar vad det kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0