Kläder efter väder

Sandra väckte mig ur min morgondvala i morse med ett sms med förslag om promenad. Jag tackade ja och vi gick en lång promenad i Vårhallarna med kall februarivind bitande i kinderna. Gårdagen spenderades i Ystad med en början på Donna Gina och sen dans natten lång på Öja. Knappen och Hakim var DJ:s, men jag måste säga att jag är mycket besviken på musiken som mest bestod av house. Kul hade vi i alla fall, det är det som är det viktigaste.

Jag och Saga är något slitna efter nattens bravader så för tillfället halvligger vi i hennes säng för att kolla på "Aladdin". Saga lånade Gymir innan idag för att hålla lektion för en tjej som annars rider Ålbjörn. Alla andra hästar var utlånade idag så jag sa att det gick bra att ta Gymir. Jag är ganska ordentlig när jag rider annars, så Gymir verkade uppskatta att få springa runt lite som han ville - han var både pigg och glad!



Skåne bjuds på rejäla minusgrader så både jag och Saga ser ut som Michelingubbar i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0