Glöm för helskotta inte rubriken

Längesen jag bloggade. Jag vet inte varför det blir så, men en anledning är att blogg.ses app inte går att använda för tillfället och jag sällan sitter vid datorn. Just idag är det ingen skola och jag inväntar mamma eftersom vi ska titta på bilar - därför har jag tid med datorn nu. Snabb summering sen sist då!


Torsdagen bjöd på en joggingtur i kylan. Ärligt talat vet jag inte om jag kommer göra om det snart, det är för jäkla kallt. Gymmade med Sandra på fredagen och var sen på fest hos Marie och Fidde. Jag körde, men var inte hemma förrän typ halv fem (yeeey). Med lite sömn i kroppen bjöd jag ändå in lite vänner till lördagen då vi spelade spel och umgicks. Runt midnatt knatade vi iväg till Måns Byckare där pågarna fick den fina idéen att bada i havet. Jag gick hem och värmde bastun och sen drog vi till stranden. Både jag och Saga skippade havet, men såg fyra frusna pojkar doppa sig i januarikylan. Däremot var vi med och bastade sen, betydligt trevligare.
På söndagen slappade jag mest, hälsade på Christine och var allmänt trött. Red inte Gymir eftersom han varit så ömfotad nu när det är stelfruset i marken. Detta åtgärdades med en halvskoning på måndagen som följdes av cirkelfys med Sandra. Cirkelfysen sög verkligen musten ur mig, men jag kämpade ändå iväg till medel 75 igår, roligt men jobbigt!

Nej, nu ska jag gå och byta om. Mamma kommer snart och då ska vi som sagt titta på bilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0