Gårdagen

Att jag och Saga skulle lyckas sitta hemma och bara mögla en fredagkväll var ju bara till att glömma. Mitt i natten får vi sug efter att bygga snögubbe, men inte en jäkel vill hänga på. Just exakt därför ringde vi Gegga, och han sa till oss att komma dit där han var - sagt och gjort. Jag och Saga sladdade iväg till Östra Vemmerlöv och våldgästade han och hans polare när de spelade TV-spel. Vi lyckades till och med få ut några av pojkarna i snön, men eftersom termometern visade på 15 minusgrader, var det alldeles för svårt (omöjligt) att forma en snögubbe. Av den anledningen gick vi därför in och satte oss framför brasan igen (i alla fall jag, pågarna var så varma att de öppnade ett fönster). Runt fyratiden körde jag och Saga hem för att sova, meningen var att jag skulle hjälpa henne morgonfodra i morse. Räddaren i nöden var Tina som sms:ade runt fem att det inte behövdes = sovmorgon!


Ikväll blir det utgång med Säääändra - hoppas på en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Julia Hvalgren ♥

Jätte fin & bra blogg!

Kolla gärna in min och säg vad du tycker om min nya design vetja! :)

2012-02-04 @ 16:56:42
URL: http://jhvalgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0