Bottenlös eller bara djup?

Jag ser ofta mig själv som en ganska djup människa, en människa som tänker väldigt mycket. Ofta önskar jag att jag vore mer impulsiv och spontan, men det är svårt att ändra ett djupt inrotat mönster.
Även om jag i vardagen skojar och stimmar ganska mycket, så är det ändå en djup Louise som finns kvar till sist. Allt ska analyseras och granskas in i minsta detalj.

Samtidigt skriver jag sällan djupa inlägg här i bloggen, här är jag mer vardaglig och försöker ha en lättsam ton. Ibland jämför jag mig själv med Anna Ellinor som går helt banans i sina videobloggar, men skriver annars väldigt seriösa inlägg. Även om jag är ganska analytisk själv finner jag inget nöje i att läsa hennes inlägg. Videobloggarna kan jag däremot sitta och asflabba åt.

Lätt schizofreni eller kanske bara helt normalt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0