Valpen Lincoln

Ja, jag gick och köpte mig en valp. Förra måndagen for jag och Malin till Trelleborg och tittade på den lilla labradorvalpen som då kallades Skorpan. En blick på den kolsvarta lilla varelsen och jag var såld. Efter min sista arbetsdag för sommaren (i fredags) tog jag hem honom, i samma stund fick han då namnet Lincoln. Hela kullen var döpt efter Astrid Lindgren-figurer, men Skorpan låg inte rätt i munnen.

Lincoln kan aldrig ersätta min älskade Bonzo, men han fyller ut hålet i mitt hjärta. Det är en fantastisk liten varelse! Saga tog dessutom ett helt gäng med underbara bilder på honom häromdagen. Titta och njut!


Lite lek med en svårflörtad (men snäll) Wilmer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0