The Hunger Games

Dagens väder bjöd mig på en trevlig filmstund - det tackar jag ödmjukast för. Skämt åsido så bestämde jag mig för att titta på The Hunger Games istället för att göra något vettigt, något jag såhär i efterhand inte ångrar alls. Filmen var galet bra, en riktig nagelbitare som jag kallar det! Då jag är värdelös på att beskriva handlingar tänker jag bespara er den upplevelsen, vill ni veta mer om filmer får ni använda Google eller något.
 
I vilket fall som helst så ska jag gymma om en timme eller något. Har egentligen ont i min ena arm, men min förhoppning är att det går över om jag rör mig. Efter gymmet slår jag vad om att Gymir vill ha lite uppmärksamhet, och jag är inte den som är den.
 
Och gissa vad? Lördagen kommer att bli riktigt grym! På morgonen ska jag träffa Felicia, Gegga och Ellinor för en ridtur på stranden! Finns bara en anledning till att jag har längtat till den 1 september - våra fyrbenta vänner är inte längre bannlysta från stranden. På kvällen blir det lite förfest hos mig och sen tågar vi iväg mot Öja. Perfekt lördag i min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0