Nattramlande

Jag förstår inte vad jag gör uppe vid den här tiden. Jag är så trött att ögonen går i kors, men jag kan ändå inte förmå mig att borsta tänderna och krypa ner under täcket. Därför tänker jag berätta hur jag har spenderat min lördagskväll!
 
Vid sjutiden ryckte jag med mig Malin och Jocke också drog vi till min kära lillasyster och hennes pojkvän. Väl där träffade vi även på Erik, Johan och Rasmus. Allt som allt blev det en väldigt lugn kväll med film och skitsnack. Lilla Lincoln fick självklart följa med, men han sov mest på min mage. 
 
I vilket fall som helst är jag nu alltså hemma i min lägenhet igen, Lincoln snarkar i sin korg och jag mumsar på en glassbåt. På måndag är det nya tag med träningen som gäller, har haft ett litet sommaruppehåll för att kunna återhämta mig ordentligt och slippa stress med häst och jobb.
 
För övrigt måste jag säga att jag rådiggar det nya blogg.se! Det allra bästa är att allting nu fungerar fint även i Google Chrome, tidigare blev radbrytningarna inte som jag ville - men nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0