Hoppla pålle

Jag vet, himla mogen rubrik...
 
I vilket fall som helst var det några flitiga typer som höll loppis på Sandvången idag. Camilla tyckte att jag behövde en massa grejer till Gymir, men oturligt nog för deras del behövde jag ingenting alls. 
 
Det Gymir däremot fick, var ett kort pass på banan. Jobbade mycket i skritt och bara lite i trav eftersom han har vilat ett tag på grund av vaccinationen i tisdags. Han kändes ovanligt bra, vanligtvis brukar han vara lite stel och ovillig om han inte ridits på ett tag, men inte idag inte. Blev inte något långt pass som sagt, men jag fick ändå ut något av det.
 
Här hemma vågar jag knappt erkänna vad jag har gjort. Jag har spelat The Sims. Inte lite heller, utan i flera timmar! Nå ja, snart ska jag tillbaka till verkligheten och då finns det sannerligen inte tid att spela dataspel, jag är kanske värd det här?
 
Bjuder på en bild från min mysiga lägenhet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0