Bad i Gyllebo

Äntligen hemma och äntligen varm! Nog för att det är sommar, men att bada på kvällen är definitivt inte en varm och skön upplevelse. Dock var det helt klart värt all gåshud, vi hade toppenmysigt! Mitt och Sagas skratt ekade nog över hela Gyllebo när vi plaska runt med våra tåliga islandshästar. Life's good!


Så här såg det ut sist jag och Gymir simmade i Gyllebosjön (exakt tre veckor sedan).


Och när Gymir tog ett litet skutt medan jag försökte kravla mig upp i farten (precis då han fick fäste igen) hände detta. Jag tycker uppenbarligen att magplask är skitroliga, Gymir är mest bara vacker.

Kommentarer
Postat av: Louise & William

härligt emd bad;)

2012-08-01 @ 22:28:30
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0