Trött eller vad?

Jag skulle gå upp tidigt i morse, men det gick ganska dåligt eftersom att jag somnade förbannat sent - typiskt va? I vilket fall som helst var jag upp kvart i nio, så det var väl halvgodkänt. Stack direkt till stallet och red Gymir, red upp mot Solvången, skrittade längs stora vägen och sen upp på Mexikovägen. Gymir var fin, men ganska tittig, vilket inte är likt honom alls. När jag släppte ut honom i hagen såg jag att småttingarna rymt, Mói fick jag in utan problem, men jag hade varken tid eller lust att springa efter Alva så hon fick vara utanför hagen, där är ändå staket runt hela skiten i vilket fall som helst! För tillfället sitter jag framför datorn efter som vi ska ha Skypekonferens inför grupparbetet, efter det ska jag till Bo Ohlsson (visst är jag där ofta nu alltså?) och inhandla saker till vår halloweenfest som infaller på lördag - TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0