Sunny sunday

Jag gick hem ganska tidigt igår, hade en sån jäkla SKALLEBANG, stod inte ut längre. Och nej, jag var inte full, jag drack bara den cidern som jag drack hemma innan jag gick, eftersom jag fick huvudvärk när jag gick till Strandpaviljongen. Jag var som sagt inte så partysugen, vi satt istället ute i sofforna och snackade skit.
I morse fick jag SMS från Amanda som skrev att Christine ville att jag skulle logga in på MSN - eh ja?! Christine var nämligen bakis och ville ha lite sällskap (eller någon lagade mat åt henne). Jag brummade därför iväg och sen vandrade vi mot affären för att inhandla mat (Christine handlade huvudvärkstabletter). Nu har vi ätit en festmåltid och ska dra till stallet senare för att klippa den håriga gråa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0