STUPID RAIN!

GAAAWR!! Jag är så trött på det eviga regnet som har börjat trilla från himlen nu. Jag var så jäääkla ridsugen idag, men när det regnar och är så fruktansvärt kallt vill jag bara inte gå ut! Jag får väldigt ont i knäna och ryggen när det är så kallt, så att rida är ganska uteslutet. I vilket fall som helst skulle min lillasyster ut och övningsköra, hon och mamma skulle till Bo Ohlsson, så jag följde med dit istället. Det känns som om jag är där jämt och ständigt nu för tiden, dock handlade jag inget idag (yeey). Jag har inte alls varit särskilt motiverad inför träningen denna veckan, men jag valde ändå att släpa iväg mig själv på Medel 75. Det är som medeljympa, fast man kör lite längre styrka och lite längre kondition - med andra ord jobbigare! Så seg som jag känner mig i kroppen är jag väldigt glad att jag pallade och nu sitter jag här nyduschad och fräsch! Till råga på allt har ICA extrapris på B&J (två för 75) vilket leder till att jag har glass väntandes i frysen! Snart är det "Desperate Housewives" och då åker glassen fram! Man får ju faktiskt unna sig själv lite, fast att det är tisdag!

Kommentarer
Postat av: | Yohanna |

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

2011-10-19 @ 13:02:21
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0