Shopping och träning!

Shoppingturen idag blev mycket lyckad. Jag har inhandlat 7 kilo loppfrön på JHL och även ett par nya ridbyxor. Jag gjorde dock ett misstag, jag provade ett par skor som var snygga! Åååh, jag kände hur de ropade efter mina fötter, därför provade jag dem och självklart satt skorna som en smäck! Fanns inte mycket mer att göra än att låta skorna följa med mig hem... Som det kan gå.

Efter vår sväng i Tomelilla körde vi ut till Christines mamma för att hälsa på henne samt hämta Amanda. Måndag = Dans Fuego, något som alla tjejer i vårt kompisgäng uppskattar! Innan vi drog mot Friskis & Svettis lagade jag korv stroganoff med ris eftersom Christine tydligen inte kan det själv(?). Även om de inte tyckte den var lika god som deras styvpappas sa de att de uppskattade min.
På träningen ikväll lyckades vi också få med oss Saga! Det gick så långt att hon dessutom inskaffade sig ett gymkort - JAG ÄR IMPONERAD! Imorgon är det dags för skola för mig, egentligen har jag medel 75 på Friskis, men jag tvivlar på att jag hinner med det imorgon, ska rida min kära pålle också!
Äkta bloggarstyle har jag tagit foto på dagens inköp! Enjoy!
Sju kilo loppfrö!


Mina ridbrallor. Höhö. Känns helt fel att fota sina kläder...



De farliga skooorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0