Plugga, klippning, stallet, PARDEY!

Nu har jag varit en flitig högskoleelev, jag har pluggat nu på förmiddagen! Fast det är lördag känns det ändå skönt att få något gjort, så kan man slappna av mer mot kvällen. Jag ska alldeles strax göra mig klar och köra ut till kära Nelly som ska klippa av mitt hår. Haha, det lät väldigt dramatiskt, jag ska nog bara klippa topparna lite. Efter Nelly väntar Gymir som vill ut och gasa lite i skogen tror jag, han fick inte så mycket motion igår eftersom Sagas kusiner tyckte hästar var lite läskiga.
Ikväll väntar en rolig förfest hos Sandra och sen drar vi till Stjärnan för att se Perikles! Jag ser fram emot denna dag - tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0