Nu sitter jag här med bästa islandshästför...

Nu sitter jag här med bästa islandshästföreningen, Örlingur, och tittar på Monty Roberts (på film alltså). Vi har fått massor av god mat, en smarrig efterrätt och dessutom simmat i inomhuspoolen samt bubblat i jacuzzin. Hur många islandshästföreningar gör såhär? Tidigare idag har jag tillsammans med min projektgrupp gjort lite VFU på Färs & Frosta där jag dessutom fått jobb! Vi var på kontoret i Ystad och stack därför hem till mig efteråt. Tillsammans har vi kämpat med vår slutrapport och ätit en god lunch. Jag får unna mig lite eftersom jag faktiskt var på gymmet klockan sju i morse! Gymir har jag inte hunnit rida, men Saga har lånat honom till att fota sina kusiner. Imorgon är det lite party party - sånt gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0