Next thing to do

Aaah. Här sitter jag med en latte i handen - äkta bloggarstyle! Fast egentligen... De kanske köper sina? Jag gjorde min helt själv!

Ett snabbt ögonkast ut över havet räcker för att konstatera att dagens väder är grått och regnigt. Som tur är har jag inga storslagna planer för dagen, men när man är ledig är det ju alltid trevligt om vädret kunde bjuda till lite. I vilket fall som helst ska jag ut på miniminiroadtrip med min lillasyster och Christine. Vår första anhalt blir JHL där jag ska inhandla loppfrön åt min häst - prima ballerina för att förhindra sandkolik! Vi kommer sedan att arbeta oss bort mot Bo Ohlsson, och om jag får bestämma - STALLSHOPEN! Jag är i desperat behov av ett par nya ridbyxor, samtliga av mina par är i sönder eller utlånade till Saga (som inte hittar dem). Tragiskt nog är ridbyxor ingen billig historia så jag får väl se om det blir någon mat i slutet av månaden eller inte.
Nej, nu ska jag sörpla klart på min latte, kanske borde göra mig klar till Sanna och Chrissie kommer, eftersom att jag har tjatat på dem om att skynda sig. Oooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0