Move night at Chrissie!

På grund av den fördöma älgjakten valde jag att inte rida i skogen idag, eftersom jag inte vill att Gymir ska hamna i någon gryta! Dessutom var vädret för fint att rida i ridhuset så det blev en skrittur på grusvägen istället. Just idag var dessutom Angelica, alltid trevligt att prata med henne vilket medgav att jag dröjde mig kvar en stund. Nu har jag stuckit till Christine för en filmkväll, men jag kom ju på att det är "Desperate Housewives", en TV-serie som jag är mer beroende av än "Sex and the City". Turligt nog har Christine femman, så jag får väl dissa henne och Amanda till förmån för de desperata hemmafruarna. Jag vet att det är löjligt, men något löjligt måste man väl få göra?!

Hur som helst blev det helt plötsligt någon form av besöksrekord i min blogg idag, väldigt trevligt. Däremot skulle jag vilja förtydliga en sak. Jag får ganska många förfrågningar om andra bloggare som vill att vi ska följa varandra via Bloglovin'. Jag blir självklart jätteglad om ni vill följa min blogg via Bloglovin' eller helt enkelt bara är intresserade av det jag skriver. Jag är å andra sidan inte intresserad av att ha folk som följer mig bara för att jag ska få fler läsare, det är inte därför jag skriver blogg! Jag tänker inte heller följa någon annan via Bloglovin' eftersom att jag aldrig loggar in där, jag följer de bloggar jag tycker är bra - that's it! Som sagt, jag läser gärna din blogg om den är bra, men jag tänker inte följa den via Bloglovin' bara för att jag själv ska få fler prenumeranter.

Kommentarer
Postat av: Tarjeiella

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-06-18 @ 11:35:35
URL: http://tarjeiella.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0